NuffNang

zz

Social Media Exchange Website - Likenation

Thursday, 25 April 2013

Lagi Seminggu je lagi :)

Lagi seminggu je lagi nak tukar kerja . Semoga tuhan mudahkan perjalanan hidup naqiu.mungkin itulah sinar harapan naqiu selama ni.semua da settle,lesen maritim da bayar... agak mahal gak la RM4000.00 lebih.bab kete & ASB pown da prepare untuk bayar 6 bulan nya . Da lega da sekarang , cuma tunggu masa je lagi. :) . Total prepare bulan ni sekali lesen maritim da dekat RM7900.00.macam x caya je leh kumpul banyak tu dalam masa yang singkat . semoga lagi mudah perjalanan ni . Mungkin berkat doa makcik yang jual keropok lekor .Naqiu derma dia RM50.sebab kesian tengok makcik tu. ulang alik cari pembeli . Dengan kaki dia sakit .Pas derma je , makcik tu terus berdoa . mungkin berkat doa seorang ibu dan doa seorang emak . rasa terharu sangat2 . Apa2 pun , berusaha lagi .masih panjang jalan kat depan . Dengan faktor usia masih muda . Jadi , naqiu lagi excited .dpat merantau lagi :))




No comments:

Post a Comment