NuffNang

zz

Social Media Exchange Website - Likenation

Tuesday, 16 April 2013

Doa Atas Dosa SilamKu ....

Ya Allah ya tuhanku,aku leka dengan duniamu,aku terpegun dengan duniamu,aku terlalai dengan duniamu.Banyak dosa2 ku selama ini.Kau ampunilah dosa kedua ibu bapa ku.kau ampunilah dosa2 ku ya Allah.Tiada tempat untuk mengadu melainkan kepadamu ya allah.Ku insafi segala duka dan dosa silamku.Ku tahu dunia ini palsu.Mencari keberkatan dari mu Ya Allah.Bukakanlah mata dan pintu hatiku.Oh tuhanku maha kuasa,terimalah taubat hamba mu yang berdosa.Ku akui kelemahan diri ini.Ku insafi kekurangan ini,Kukesali kejahilan ini.Ya Allah,terimalah....terimalah....terimalah taubat ku ini.Ya Allah ya tuhanku,aku telah merasakan derita jiwa dan perasaan.Aku tahu betapa peritnya bila diriku bukan disampingmu Ya Allah.Kerana...kerana diriku hilang dari jalan dan redha mu ya allah.Ya Allah ya tuhanku,aku bersyukur,bersyukur kepadamu.Tiap detik dan waktu.Aku selalu diuji olehmu Ya Allah.Aku hanya mampu tersenyum dan bersabar.Sesungguhnya,bersabar itu satu nilai murni.Ya Allah ya tuhanku yang maha penyayang lagi mengasihani.Kau berikanlah jodoh kepada ku,jodoh yang penyayang,jujur dalam kata kata dan sentiasa mendengar suruhanmu Ya Allah.Ya Allah ya tuhanku,kau berikanlah insan yang bernama Mohd Naqiuddin ini kesabaran.....Kesabaran yang akan sentiasa patumh kepadamu Ya A llah.Amin,Amin ya rabbal alamin.


No comments:

Post a Comment